keskiviikko 26. syyskuuta 2012

My friends we can do anything, but should we?

Kaikkialla on kylmä, minä en omista housuja, sukissani on reikiä, jääkaapissamme ei ole kasvisruokaa, äiti valittaa ajokortin kallistumisesta, violetti hiusväri haalistuu liian nopeasti, korvat ovat lukossa, iskä pakottaa lääkärille, pelkään epäonnistumista englannissa, en osaa auttaa kasiluokkalaista opiskelemaan kokeeseen, olin herätä sängystä putoamiseen, minulla on nuha, aamulla lähden kouluun pimeässä, joku on riehunut huoneessani päivän aikana, olo on kipeä, en taida osata fysiikkaa kunnolla, olen köyhä, en osaa soittaa kitaraa, ikkuna on likainen lintujen törmäilyn jäljiltä, minun tekisi tavallaan vieläkin mieli lyödä erästä henkilöä, en osaa päättää lyönkö vai enkö, minut pakotetaan asumaan kotona, sormissani ei kierrä veri ja huuliani kuivaa.

Villapaita on lämmin, äiti osti jogurttia, luovan kirjoittamisen kurssi on niin jännä etten osaa kuvailla sitä, Iiris lainasi Baby Janen, opettelin sosialisoitumaan tänään, odotan iltaisia keskusteluja koko ajan enemmän, osaan itkeä, tämä ilta on vapaa, löysin hiusnaamion, ulkona on mukava sää, pääsen illalla saunaan, syyslomaan ei ole pitkää aikaa, viikonloppu on kohta, taisin keksiä piirrosaiheen, musiikki on ihanaa, innostuin tänään tekoripsistä ja läksyt kiinnostavat.

Hyviä asioita on vähemmän. Silti on iloinen fiilis.
Ajattelin opetella kirjoittamaan kunnolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti